top of page

Op het verkeerde spoor


Pijn aan de hiel... de angst greep me meteen aan. Het zou toch niet? Niet nu het net zo lekker ging met lopen... Het zal toch niet? De huisarts bevestigde mijn vermoeden: het zou wel eens zo kunnen zijn. Op aanraden van mijn huisarts direct een afspraak gemaakt bij de sportarts.

Hij ziet het toch iets genuanceerder, maar zeker weten doet hij het ook niet. De klachten zouden vanuit de voorvoet kunnen komen. Dat zou dan weer op te lossen kunnen zijn met extra ondersteunende zooltjes....

Anyhow, binnenkort eerst foto's laten maken. Daarna weten we meer. Die klachten aan de hiel? Ja die duiden op hielspoor. Wellicht valt het mee en is het met het ondersteunen van de voorvoet verleden tijd. Eerst foto's, dan overleg en hopelijk daarna... daarna mag ik hopelijk weer hardlopen. Want dat doe ik nu voor de zekerheid maar even niet....


Blader door Tags
Er zijn nog geen tags.
bottom of page